I got blogg on my mind

Nu har min maniska sida börjat visa sig. Jag har börjat tänka blogg, går runt och snurrar på massor av ideér nästan hela tiden. Kan inte få bort det från mitt huvud. Kan ja skriva om det här? hur ska jag vinkla det? är det någon som ens kommer läsa det? En del av mina inlägg kommer att bli urusla eftersom jag har lite svårt för att filtrera bort det jag inte inser är skit.
Igår fick jag en kanon idé, tänkt visa upp vinterns 4 måsten för oss män.

Projektet var tänkt så här.

Stor stickad mössa, grovstickad mönstrad halsduk, svarta skinhandskar och ett par höga kängor och det var allt jag skulle ha på mig, så det skulle varit ett nakenkort poserandes med de 4 attributerna utan att visa paketet och efter några testkort insåg jag det här var en av mina mest idiotiska ideér som jag någonsin tänkt på, projektet las ner direkt! Det verkade så bra i huvudet men fan va dåligt slutresultat blev.

Ni lyckostar som har hittat hit få se er som guldvaskarna i Klondike när ni läser inläggen, ni får sila er igenom en hel del meningslöst skräp men helt plötsligt så hittar ni ett guldkorn som gör vaskandet värt! Kanske hade mitt fotoprojekt varit ett sådant guldkorn men jag vågade inte riskera något, det kunde ha blivit bloggvärldens största flopp! Hela projektet var tänkt att ses med en stor Mount Everest glimt i ögat.

Det var en stor bloggala igår och Linda Rosing blev årets nykomling?!?! Hur fan kan hon ha något läsvärt, kan ingen skära  bort denna vårta från mediavärlden och gömma den där solen aldrig lyser.


/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0