Impulsköp

Ja vet att jag inte ska skriva om vad jag gjort men nu vill jag faktiskt hänga ut mig själv. I fredags var jag riktigt sugen på att shoppa och då kan man råka ut för ett impulsköp, en del gånger kan det vara ett fantastiskt nytänkande vågat köp men inte om man råkar vara på Myrornas secondhand. Jag vet inte riktigt vad som drev mig där men det var något ont i mig som snarare ville förgöra mig som hyfsat stilmedveten till att sluta upp med de glada grabbarna runt Plattan i Sthlm. Där i butiken såg jag den jackan som blev helt oemotståndlig för mig. Älskar gröna militär/skogshuggar inspirerande jackor och har en aning om att det fick mina sinnen att balla ur totalt. Mitt köp är en jacka som inte ens är närheten av mina vanliga kriterier. Jag tänkte att den här ska jag softa runt i medans alla andra ser avundsjukt på mig. Men tji fick jag för när det blev dags för ta på sig denna gröna skapelse från helvetet så insåg jag att det här var det sämsta köp jag någonsin gjort! Det ända charmiga som jag kan se i jackan idag är att den har en historia och är köpt på ett ställe där pengarna går till något bra.

Så om någon är sugen så skänker jag väldigt gärna bort den helt GRATIS! annars så hamnar den åter i Myrornas klädinsamling. Glöm inte att i slutet så har jag ändå gjort en god gärning!



/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha fan va ball jag fick verkligen ett stort leende när jag läste det.bra tänk.men ge inte bort den än för det kan faktiskt hända att den blir fulballgrym snart..

2008-11-06 @ 10:16:34

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0