Äckliga vidriga människor

Jag är så innerligt trött på alla våldtäkter som sker, varje dag kan man läsa om dessa och de blir bara råare och råare. Vad kan vi göra åt detta enorma samhällsproblem? Jag är villig att ställa upp på det mesta för att minska detta äckliga tillgrepp. Va fan är det för fel på en del killar, fick de ingen kärlek från sin mamma under uppväxten. Det som är skrämmande är att åldern på dessa avarter till människor blir bara yngre med åren. Jag skulle vilja ha en ny lag, t ex kastrering och fängelse i 1000år för alla våldtäktsmän, straffen de får är inte ens i närheten av vad de utsätter sina offer för. Våldtäktsmän VS Rättvisa: 1-0.

Jag har svårt och tro att några behandligar de får är till så stor hjälp för att förhindra idioterna att våldta igen. Har ingen statistik på återfallsförbrytare men kan tänka mig att den är fruktansvärd hög. Tror inte att man kan behandla en sådan äcklig och vidrig människa så då återstår det bara ett jävligt långt fängelsestraff samt kastrering. De har förbrukat sin rätt att få chansen till något som helst sexliv.

JAG HATAR ER ERA PATETISKA SVIN, ÖNSKAR ATT EN DAG SPRINGAR JAG PÅ EN AV DESSA OCH FÅR CHANSEN ATT HÄMNAS FÖR ALLA FÖRSTÖRDA LIV DE HAR PÅ SINNA SAMVETEN.

Här är mitt nr om ni känner att ni inte vill gå hem själva en kväll.
0706-359248

/
MathiasGoes - våldtäktsmännens största fiende

Kommentarer
Postat av: Dad

Instämmer.

Två år för en våldtäkt om dom inte blir friade.

2009-04-02 @ 14:34:32
URL: http://www.mashedkidneys.se/
Postat av: Pillan

Dessvärre är ju återfallsstatistiken väldigt hög, de flesta kommer hamna i fängelse cirka 6-10ggr innan de ger sig... Och då ska det ju tänkas på alla brott som begås som inte kommer till åtal!



Bra initiativ med hjälp till hemgång! :) Du borde starta en liten förening med personer som kan ställa upp! =)

2009-04-02 @ 15:09:54
URL: http://obeskrivlig.blogg.se/
Postat av: Jessica Björklund

Jag håller med dig och det är bra att du vill hjälpa till.

Kikade bara in för att kolla läget och må ju säga gillar din blogg skarpt.. Din far gav mig din blogg adress ha det gött nu

Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?



Hahah, känner det med :P

2009-04-02 @ 17:33:24
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Bra sagt Mathias.. håller med dig totalt! :)

2009-04-02 @ 18:12:01
URL: http://sannalajnen.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sinnessjukt bra Mathias!



Heja Våldtäktsmännens Värsta Fiende!

2009-04-02 @ 20:50:40
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/
Postat av: Mathias

Har faktiskt tänkt och ordna något likt nattvandrare fast det skulle heta hemvandrarna, finns ett blogginlägg om det.

2009-04-03 @ 11:40:22
Postat av: ric

Kan bara beratta att vi har 30 grader i vattnet sa nu ska vi ut snorkla. snorklade me haj haromdagen. Ni ovriga kan val ta och simma vidare ... det ska jag gora ... mmm olen e skit kall och god.. Mancity..... dead to all the rapest du vet.. varmt

2009-04-03 @ 12:22:08
Postat av: Jessica Björklund

men nu måste du uppdatera oss blogg läsare lite... Skriv mer

Postat av: ric

matte . hahaha jag stannar kvar i thai 2 veckor till. skulle hem i dag men fan ska man hem a gora. softa vidare hoppas allt e bra. halsa alla

2009-04-05 @ 06:04:19
Postat av: Mathias

Grattis! helt rätt! ja håller ställningarna tills du kommer hem. =)

2009-04-05 @ 08:50:10
Postat av: - H *

- hahahaha så bäst du är !

2009-04-05 @ 17:03:23
URL: http://merei.blogg.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0