Bröllopet



Det var en fantastisk dag igår. Brudparet var strålande vackra, gästerna på G, fina tal hölls, det var en perfekt kväll. Blev rätt full då bartendern missade övriga ingredienser i en Mojito, rom och mynta blad bestod drinkarna av. Höll ett tal som jag blev väldigt nervös inför, inte van att prata inför 100pers där hälften av dessa man aldrig träffat. Nu är de nygifta på väg till Portugal och jag hoppas de får en underbar resa och ett lyckligt liv tillsammans.

Det är stort att gifta sig, har aldrig reflekterat över det men igår så insåg jag att det är något jag vill vara med om, fast inte inom en snar framtid.

Idag har det varit en bakis dag utan dess like, det var flera år sen jag mådde så här illa. Tyvärr var jag tvungen att jobba och kl 10 skulle jag varit på plats men stappla in vid13 istället. Vanligtvis tar det 7-8min med cykel till jobbet, nu tog det 25min, var tvungen att leda upp cykeln för de minsta backarna, det var bara sjukt. Det sköna med att vara bakis är när allt börjar släppa och man frossar i godis,chips och god mat.





Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0