Nu händer det

Ikväll så drar min tävling igång där priset består av 1 matchbiljett Sverige-Danmark, tågresa ToR samt middag med er älskade bloggarvän som sällskap. Ni som är hyfsat intresserade av fotboll vet att biljetterna sålde slut på 45min igår och trycket har aldrig varit större inför VM-kval mötet 6 juni.  Enligt mig är det här fan ett jäkla underbart pris att få dela ut.

Tävlingen består av 20 kunskapsfrågor om mig och mitt liv. För att inte mina närmaste vänner ska ha någon fördel har jag valt delar ur mitt liv som inte alla känner till. Ni som anser att det ändå blir orättvist får väl fråga mig om ni ser mig.

Det ska löna sig att läsa om och lära känna mig.

/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tänker tävla åt min kille Mathias, även fast jag inte har så stor chans att vinna.



Man kan ju ha tur :-)

2009-02-11 @ 18:41:01
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/
Postat av: Mathias

Bra! Alla kan vinna med lite tur.

2009-02-12 @ 00:34:53

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0