Ensamt

Ibland väljer man det själv, andra gånger så blir det bara så. Idag är en dag jag inte valt det själv. Då längtar man efter något åt det motsatta. Det vore skönt att ibland kunna råda bot på det här. Det är ensamt ibland. Nu är en sån tid.

Söndagar brukar annars vara lite speciella för att umgås med någon man håller kär. Det finns ingen sån nu. Saknar nog mest närheten med en person. Den kan vara härligt underhållande, det behövs inte mycket, bara avståndet mellan 2 personer.

Närhet saknar jag idag. Jag klarar mig men just precis nu skulle det vara riktigt mysigt med någon bredvid mig.

/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: magdalena

hej min svåger =) nu ska vi inte deppa,vi ska ju auktionerna ut en dejt, så snart är du inte ensam på söndagarna =)

1a, 2a, 3e såååå såld!

Ses

2009-07-13 @ 09:20:54

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0