Jag har inte dött

Jag har bara inte bloggat, haft en grym helg vid Eskilstunas snyggaste pool. Livet kan ibland vara så gott med hjälp av de minsta ting. Helgen var underbar och den bestod av slappande vid en pool, lite basket, mat och det bästa sällskapet. Önskar alla mina dagar såg ut så.

Har ingen semester i år och jag börjar få ångest över det, blir avundsjuk på alla som ska hit och dit och marinera sig i sol. Vill verkligen till Visby, Sveriges absolut bästa stad. Det är inte mycket jag älskar men Visby är helt outstanding.

Mitt MC-kort går utmärkt, har uppkörning imorgon. Allt känns stabilt men kanske drabbas av scenskräck när det är dags. De sista lektionerna har gått mycket bra och förhoppningsvis får jag en inteckning till på körkortet.

Torsdag-Måndag denna vecka är all semester jag får under sommaren, de kommer tillbringas på Hotel Tylösand, lyssnandes till Gessle, ögon som lutar sig emot bedårande vyer, coronas går åt likt en flaska vatten i öknen. Det kommer bli härligt. Jag är en soldyrkare, jag blir glad och snygg av en dag på stranden. Har ni sett hur mycket snyggare man blir med en härlig gyllene bränna och ett solblekt hår? Jag har sett det och det är fräscht, så jäkla fräscht. Inte undra på att man blir lite kärare i människor under sommaren, alla blir så snygga.


/MathiasGoes - lite lyckligare idag, lite snyggare efter helgen


Kommentarer
Postat av: Dad

Med litet tur och mycket skicklighet så kanske du kan glida runt på min hoj nån kväll nästa vecka ;-)

2009-07-01 @ 10:09:37
URL: http://www.mashedkidneys.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0