Tävlingen var nästan avgjord

Jag och grabbarna kom överrens att Gurra skulle få gå med mig på Sverige-Danmark, han är den som är mest värd att få följa med. Han ger alltid allt av sig själv till andra, ställer alltid upp, har aldrig svikit någon och en av de få som fortfarande håller på Milan. Han är så jäkla värd att få gå men tyvärr tackade han under mycket tänkade nej till att följa med. Jag förstår han, 3 studenter skulle firas plus hela släkten skulle vara på plats. Det är lugnt Gurra det kommer fler matcher och då ska du med! Så nu lär det bli lottning om priset. Vi får hylla dig ordentligt i helgen istället.

Gurra!
Mannen-Myten-Legenden


Sen ska jag snacka lite med Wenger om vi inte kan skänka Adebayor till er
FORZA MILAN!


Ja vi är röde ja vi är vite



/MathiasGoes - Botso

Kommentarer
Postat av: Gurra80

Hehe tack så hemskt mycket, man blir faktiskt lite rörd. Uppskattade verkligen erbjudandet men lördagen blir hektisk nog ändå... Hoppas vem som än åker med får njuta av Zlatans mål (tippar på minst ett)

Abebayor skulle jag trots förlusten av Kaka och kanske även Pato som det ser ut, inte ens vilja ha till Milan gratis :)

2009-06-04 @ 22:52:54
Postat av: Mathias

Hehe ingen vill ha rangelpelle. Zlatan kommer frälsa sverige i helgen!

2009-06-04 @ 23:22:45
Postat av: - H *

- hahaha omg länge sedan jag kollade in denna bloggen, haha alltid lika sjuk!

2009-06-05 @ 19:06:33
URL: http://hodamerei.webblogg.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0