Ballar av stål

Läste i Metro om hur vissa inslag i Ballar av stål är fejkade bl a Martin Sonebys huliganklipp. Så jäkla synd att så få saker på tv är verkligt nu för tiden. Vem ska man lita på om inte ens komikerna gör det på rätt sätt. Hoppas ni skäms! Jag gillade Martin, skön humor och kaxig stil, synd att killen är lika fejkad som en nyopererad Linda Rosing. Ingenting är äkta längre...Dagen när det avslöjas att Obama är vit, då slutar jag bry mig om media! Bara en tidsfråga.

/MathiasGoes - besviken

Kommentarer
Postat av: Jessica Björklund

Inslaget när jobbiga jävulen är inne på ett cafe och blåser på disken med en lövblås är ju också fejkad. Det är nämligen min kusin och hennes mans cafe och när de gjorde det första klippet så skrattade han så de fick göra om det. Han som tar fast honom är min kusins man Toros... Så det är mycket som är fejk i det programmet...

2009-05-20 @ 17:39:47
URL: http://jessicaslillahorna.blogg

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0