Cheap?

En sak jag lärt mig under mitt snart 28åriga liv är att aldrig ta något för att det är billigare, det slutar bara med missnöje. Står valet mellan 2st skjortor och den ena är lite snyggare men dyrare så ska man ta den dyrare, det skapar ett eufori i kroppen efteråt. Hade man valt den billigare så känns det när skjortan åker på. Man blir automatiskt lite missnöjd inombords, lite besviken på sig själv att man var så billig och tog den mindre kostsamma, man ska aldrig svika sig själv!

9 fall av 10 är faktiskt det dyrare även snyggare, sitter bättre och känns bättre. Ingen kan övertyga mig om att H&M, JC osv har lika snygga kläder som de mer plånbokstömmande plaggen, då har ni FEL FEL FEL.

/MathiasGoes - klok&vis i min värld

Kommentarer
Postat av: mr q

En del har verkliga problem och en del har problem att välja en skjorta

2009-05-28 @ 01:44:00
Postat av: Anonym

Dock ett problem även om det är ett litet.

2009-05-28 @ 15:37:13
Postat av: Jessica Björklund

ha ha ha ja det är ju ganska logiskt att de dyra plaggen både håller bättre och sitter bättre.

2009-05-28 @ 15:37:28
URL: http://jessicaslillahorna.blogg

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0