Teoriprov&Korpen

Imorgon är det dags för mitt teoriprov för MC, känns inte som jag har pluggat tillräckligt. Ska läsa boken i natt sen får vi hoppas hjärnan sorterar det viktigaste till minnet. Fan borde ha lagt lite mer kraft bakom det. Fuck Fuck Fuck......Är inte van att misslyckas. Det är inte så svårt men fan va de formulerar det underligt ibland på testfrågorna. Vi får se om jag får skämmas imorgon.

För er som är trött på gnälliga fotbollsspelare så kan jag rekommendera er ett gäng som inte viker sig för några. BBFC har säsongspremiär imorgon i Vilsta kl 19:30. Korpen när det är som bäst!

BBFC har även en blogg, jag skrev under pseudonymen Salle, dock så har den inte blivit uppdaterad sedan förra säsongen. Vi har ett lag som på pappret ser ut att kunna sluta långt upp i serien, vi har även flyttat upp oss själva från division 3 till 1, kan vara ett litet misstag.......

BBFC BLOGGEN

/MathiasGoes - otroligt laddad inför morgondagen

Kommentarer
Postat av: Pejjan

Ehhh du fixar det krullox : ) lycka till

2009-05-19 @ 09:32:56

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0