Det är över nu...

Hej! Minns ni mig?

Idag är en lycklig dag, det är slut på all denna övertid och jobb dygnet runt. Det känns otroligt skönt faktiskt, nu ska jag börja leva igen.

Det jag saknat mest är mina vänner, från att umgåtts dagligen till ingenting i 2 månader kan bli rätt tråkigt. Visst har jag träffat några men inte i närheten av vad jag velat.

Var i Malmö i helgen med ligan och hade återigen en fantastisk trav&fest helg. Skönt gäng, aldrig några konstigheter bara massor av fest och kamratskap. Träffade en person där som visade sig vara lite intressantare än alla andra därav är en London resa bokad i Oktober, ska bli spännande. Har tjatat om en fotbollsresa till London/Arsenal i några år men nu blir anledningen något helt annat. Vad enkelt det är ibland.

Har blivit en jäkel på spontanitet och tackar aldrig nej till något längre, skönt att bara ha sig själv och tänka på, livet blir okomplicerat när man får vara den egoist man är.

Tyvärr har jag inte hunnit med alla mina 3 mål till hösten, Mc kortet är klart men köpa lägenhet och sälja bilen återstår, nu lär jag ha tid för det så snart borde det vara avklarat. Självklart ska jag börja blogga igen, kanske krävs det en liten startsträcka innan jag är tillbaks till normalt bloggande men det kommer.

Om ni glömt hur jag ser ut så kommer en reminder nedanför.



/MathiasGoes - tillbaks för att stanna


Kommentarer
Postat av: Dad

Härligt att du är tillbaka på banan.

Du ska vara stolt över ditt engagemang för jobbet.

Åbys stora nästa helg? Då startar vår häst.

Jag ska ner till Göteborg.

2009-09-10 @ 00:04:51
URL: http://www.mashedkidneys.se/
Postat av: zaccis

=D

2009-09-10 @ 10:50:06

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0