Noll koll

Människor som inte har koll på sin omvärld, kan man göra något annat än att älska dom. Jag önskar själv att jag inte hade koll på allt omkring mig, skulle vilja vara blind och döv inför verkligheten. Sitter och ser Färjan på kanal 5 och undrar hur det är ställt med vissa. Kan man ha så liten verklighetsuppfattning? Men jag blir varm när jag ser dessa typer som offrar sig för att ge mig underhållande tv. Stort tack! Tvättäkta raggare är något speciellt, vilken härligt dålig koll de har men förmodligen anser de att jag är helt blåst om de fick se mitt liv på tv men nu är det här min blogg så...

Alla sorts människor som lever i sin egna bubbla är fantastiska, skulle ibland vilja vara som dem och inte se längre än till sin egna verklighet. Förmodligen bryr jag mig mer om det än de själva eftersom de inte vet men jag vet.

Varför samlas alla tomtar på kryssningar? Ska själv på en sådan 2okt, är jag som de? Har jag noll koll? Dyker jag upp i ett färjan avsnitt med smeknamnet partykungen 2 för vem kan bräcka partykungen 1. Jag kanske borde avboka innan det händer.

Vad händer med alla som åker kryssning, jag är glad att det inte händer på land för vem hade klarat av alla dessa människor som släpper varenda hämning de samlats på sig under sin livstid. Visst är det något speciellt med kryssningar men endå så jäkla bonnigt.

/MathiasGoes - "tummen" är min hjälte

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0