V-day

Ni som inte har några hundra mil mellan er och personen som ni håller extra kär, GRATTIS! Själv får jag använda min fantasi och telefon idag. Är egentligen emot dagar som denna, varför inte visa sin kärlek fler dagar om året än 1 ynka dag, känns som någon tycker att kärleken inte är viktig nog.

Jag ser mitt liv som uppdelat i kapitlar, för varje kapitel som jag avslutat så har jag börjat på ett nytt och mer spännande. Det har varit så hela mitt liv, allt som jag avslutat har lett mig till något större och bättre. Jag är inne i den absolut största och mest spännande del i mitt liv någonsin, jag lämnar allt bakom mig och flyttar till London för en person. Det är rätt fantastiskt hur Caroline har ändrat mitt liv. Jag är lycklig, sjukt lycklig, 5 maj bor inte jag i Eskilstuna längre, då bor jag med Caroline i London. Allt känns som en transportsträcka framtills dess. Som tur är ska jag och hon spendera 2 veckor i Thailand snart, kommer nog bli den bästa semester hitills i boken om mitt liv.






/MathiasGoes - To London soon

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0