Festival & Iphone

På lördag är det Lovebox som gäller...Empire of the sun hägrar...



Jag orkar knappt vänta på Iphone 4. Den har sålt slut för längesen här. För att skaffa ett abonnemang här krävs ett bankkonto och det är inte så enkelt. Måste ha ett dussin olika papper som bevisar att man existerar, men det är på G. Tydligen är det bara i u-landet USA som användare har problem med antennen eftersom de använder sig av usla nät. De engelska och tyska användarna har inte upplevt några större problem.

Har varit och tafsat lite på 4:an och måste erkänna att den är lite av en besvikelse. Den känns både större och fulare än föregångaren. Önskar att de behållt sina rundade kanter. Men jag SKA ha en ändå! Eftersom Mathias prylbög inte kan tänka sig den äldre versionen. Har fått för mig att min liv kommer bli enklare och roligare med Iphone, hur tragiskt är inte mitt liv =)

 

/MathiasGoes - ska bara ha!


Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0