En lycklig man

Jag är inne i en flytt, ny gaddad, kärlek till Caroline, snart till thai eufori. Motgånger i mitt liv behandlas likt ett uppror i iran, jag rtycker bort det och glömmer.
Anledning till mitt fånigt glada liv är min tjej, flickvän,sambo och älskade, det är hon som är anledning till det mesta och största som händer runt mig. Vill bara fly och gömma mig med henne.
Finns det något bättre än att vara med någon man älskar? Nee eller det finns det nog, vara i thailand med sin älskade, vilket är exakt vad jag kommer göra om 2 veckor.

Händelser jag längtar efter

  • Packa väskorna inför Thailand
  • Första morgonen i Thai när jag går barfota runt i våran Bungalow och bara ler
  • Tejpa ihop den första flyttkartongen
  • Börja och avsluta min sista dag på jobbet
  • Avsluta allt med en fantastisk "hej då" fest
  • Sätta mig på flyget till England med endast en enkel biljett
  • Få jobb på All saints(som EGO och Carlings ihop) eller American Appareal
  • Knacka på dörr 51 vid Ewelyn walk och mötas av min tjej
Sist men inte minst
  • Börja mitt liv i London med Caroline
Ni kan förstå att jag är en lycklig man...Det behövs med tanke på att vi tydligen inte går mot ett varmare klimat utan snarare mot en ny istid.

I måndags gjorde jag något som jag har längtat efter...En ny tatuering, inte en stor och cool utan lite text som jag alltid kommer försöka ha huvudet när jag lever mitt liv. Tror jag är rätt ensam om placeringen av den, har iaf inte sett någon ha lärorika bevingade ord från Ghandi på ett mer passande ställe


Learn as if you were going to live forever
Live as if you were going to die tomorrow




Har provat på ett långdistansförhållande och kan inte förstå hur man kan klara av det, kanske om man verkligen vet att det är för en bestämd tid, men att bara gå och lalla runt och tro man är tillsammans med någon man nästan aldrig träffar är patetiskt.
Är man kär så ska man vara med den personen, allt annat är ett skämt.
Nu kände inte jag så här i början men har insett efterhand att det inte är något för mig så jag gör det enda rätta och flyttar till henne.

 

/MathiasGoes - happy - happier - happiest


Kommentarer
Postat av: Me

Din blogg blir bara battre och battre. Haha!

2010-03-03 @ 22:52:31
Postat av: Kenneth Nordin

Härligt Matte!

Du är så jävla lik mig i tänket;-)

Var bara tvungen att flytta till Eva efter två månaders pendlande.

2010-03-04 @ 11:24:40
URL: http://www.mashedkidneys.se/
Postat av: Jessica Björklund

Men vad kul att det går bra för dig och att du har hittat lyckan i ditt liv..Hoppas dig all lycka i framtiden med Caroline och England... Hälsa pappa så mycket från Jessica hans gamla arbetskompis i V - ås.


A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0