Efter några dagar...

...i London så älskar jag det. Det jag slås över är hur människor vågar vara sina egna, den här småstadsmentaliteten finns inte här. Det finns verkligen ALLA sorters människor här, ingen finner någon glädje i att titta snett och baktala. Tänk er i Eskilstuna, alla vet vem du är, vad du gör. Ett misstag och det pratas, skrivs böcker och sätts upp musikaler om det. Här finns det så mycket människor så man kan omöjligen bry sig om det. Här får man vara sig själv, ha sin stil, testa sina udda sidor. Livet är fan så mycket enklare.

Har inte hunnit gjort så mycket, sovit en hel del förmodligen lite jetlaggad eller inte. Allt är så nytt, man känner sig som en riktig färsking, lite blyg, lite "ny på jobbet" känsla. Som tur är har jag gjort mycket nytt så jag vet att det brukar lösa sig med tiden. Har en väldig lyx i Carro och att jag hamnat rakt i hennes liv med vänner, fester och vardag, allt är lättare när man är 2.

Att säga adjö är alltid jobbigt men hade inte kunnat föreställa mig hur jäkla jobbigt det skulle bli. Säga hej då till sina vänner som man haft nära som familjemedlemmar, hej då till brorsan man skulle göra allt för, till sina föräldrar som alltid funnits där. Tårarna var väldigt nära att ramla ner för kinderna några gånger.

/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: natalie

Det är vad jag alltid har sagt, alla som växer upp i en liten stad borde prova på att bo i en stor stad, så dom får se hur det funkar i en riktig värld och bli mera open miended, tolerranta och förstå att deras sätt kanske inte alltid är rätt och man måste ge för att få inte bara ta ta ta .... Jag hoppas ni har det underbart!!=)

2010-05-11 @ 03:03:32
Postat av: Tobbe | Tävling om parfymer på bloggen! :)

Hejsan! Allt bra?



Jo jag har tävling på min blogg om 2 parfymer och idag (tisdag) 20:00 avslutas tävlingen! Så vill du vara med har du sista chansen nu! :D



Länk till tävlingen: http://tobbees.com/2010/may/tavling.html#comment



Var med du med! =)

/ Tobbe

2010-05-11 @ 03:49:54
URL: http://tobbees.com
Postat av: Kennet Nordin

Är du lycklig så är jag lycklig ;-)

2010-05-13 @ 12:33:52
Postat av: Anonym

jetlag till London..

2010-05-16 @ 02:46:02
Postat av: Maja

Ahh, can't wait!!

2010-05-16 @ 23:28:47
URL: http://savic.blogg.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0