Benny the man!

Jag arbetar på ett företag som heter Skanlog Lagerpartners AB och våran ägare är Benny Winter, han är en av Danmarks rikaste personer. Ägde och var Heders ordförande i Bröndby Fotbollsklubb. Han är lite speciell men köpa julklappar till oss anställda det kan han! Förra året fick vi 2x3L Bag in Box vin, 1 flaska Pernod, Choklad och 1 flaska Kalhua, det är bra presenter från sitt företag. I år fick vi varsin Ipod Shuffel 2GB en fantastisk julklapp. Så ett stort tack till BENNY THE KING!

/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Dad

Sjysst chef.

Själv fick jag fem stinkande danska ostar.

Luktar skit i hela kylskåpet ;-)

2008-12-18 @ 18:04:23
Postat av: Stackwraker

Jävligt sjysst chef, och företag måste jag säga?

Själv har jag 3 år i rad nu fått samma sketna ostlåda som jag själv brukar ge bort i Julklapp. Och Dad min chef har nog även du haft, den stora småläningen Olle!

2008-12-18 @ 20:58:52

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0