Cut or no cut, that´s the question

 

Kommer förmodligen aldrig att klippa mig så länge jag inte börjar bli tunnhårig. Det är förmodligen det jag tycker är bäst med mig, mitt hår.  Jag får väldigt mycket komplimanger för det, i helgen var det 3st mycket vackra kvinnor som tog sig tid att ge mig komplimanger för guldlockarna. Är själv väldigt förvånad över alla positiva reaktioner men jag är givetvis mycket glad och tacksam för responsen. Det har hänt att helt främmande människor kommit fram och undrat varför jag har uppsatt när det är så fint utsläppt. Det känns lite som mitt hår har blivit mitt signum. Ett blont hårsvall är "jag" nu. Det är jag och lejonet Aslan, våran styrka sitter i manen, klipper vi oss så dör vi. Aslan dör fysiskt och jag dör psykiskt.

Det här är ett väldigt egoistiskt inlägg, men som jag har skrivit i ett tidigare inlägg så kan man inte älska någon förren man älskar sig själv =)

Peace, love your self and understanding!

/MathiasGoes


Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0