En dålig dag

Idag har det inte varit någon riktigt bra dag helt enkelt. Skulle jobba och åkte iväg till arbetet kl 8, tänkte tjäna lite lätt cash genom att måla lite nya lokationer på jobbet.

Anländer kl 8, börjar med frukost i ca 1 timme

kl 9 börjar jag förbreda målningen, Peo anländer för att hjälpa till.

Kl 10 ska Peo lyfta ner en pall med trucken, han råkar få med sig ett rör till sprinkelsystemet. Det blir blött, väldigt blött.



Kl 10.10 Går brandalarmet.

Kl 10.25 Kommer brandbilen och ordnar med den sprutande fontänen av äckligt vatten.



Kl 13 är det dags att gå hem, jag ska göra rent rollen från all gul färg, när jag sen ska tvätta bort det från händerna så försvinner inte färgen. 



Är hemma just nu och än har det inte hänt något dåligt men jag förväntar mig det, ska ut och partaja ikväll då kan allt hända.

/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0