En tung dag!

Som facklig företrädare på mitt arbeta så får man ibland ta tag i tråkiga saker. Idag var jag med när en kollega och vän fick sparken. Det var tungt men samtidigt har den här personen fått väldigt många chanser för att rätta till sina "problem". Det är svårt att vara objektiv när man sitter och ser sin vän inse att det är kört, alla broar är brända. Men tack vara oss så kunde vi ordna det rätt bra för personen. Så jag är ändå nöjd över resultat men givetvis hade jag velat att han skulle få vara kvar. Tyvärr gick inte det pga av oändligt många bortslösade chanser. Så jag hoppas att det nu blir ordning på personen och att han inser att det inte går att fortsätta på en väg utan något gott slut.

/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0