Fri som en fågel

För första gången på väldigt länge så är jag fri, helt för mig själv, ingen som kan säga nej, Men vet inte riktigt vad jag ska göra med friheten. Har lite planer för min framtid och är rätt förväntansfull över vad som kommer hända. Måste dock peppa mig själv till dessa saker så jag inte somnar om i ett sömndrucket Eskilstuna. Det är lätt hänt har jag lärt mig, man har planer men inte någon riktigt ork till att göra något åt saken och sen vips så är man tillbaka på ruta 1. Så har det varit för mig i rätt många år, tusentals planer varvat med sömngångar stilen där man bara är i sitt liv. Men nu ska det bakas andra bullar i min ugn. Har fått rätt bra pepp från oväntat håll och det är jag väldigt tacksam för, en liten spark där bak har hon gett mig. Känns som det är dags att röra på sig åt ett håll jag aldrig varit på väg mot förrut. Jag har alltid varit på väg åt något håll men inte hittat rätt än, så då får man testa nytt.

Säljes!

Är det något som vill köpa en Audi A4 -01, en riktig pärla! Ni får ett kanon pris.
Någon som vill hyra en lägenhet i andrahand i höst, 1:a 45kvm i lugnt område?
Finns även ett bättre begagnat liv att ta över om det finns intresse, många fina vänner(dock endast på lån), brokig historia, ett gudabenådat hår, kalenderpojks meriter. Ja listan kan göras lång med både negativa och positiva sidor men köparen lär bli nöjd.


Hör av er!

/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0