Naughty by Nature

Har ni någonsin ställt frågan till eran partner, är jag den bästa du haft? Det är förmodligen en av de svåraste frågor man kan ställa och inte veta om den andra ljuger. Vad ska den andra personen säga? Nej, du är lika orörlig som en 20kilos säck med sommarpotatis och lika attraktiv som ryggtavlan hos ringaren i Notre dame. Det går absolut inte att veta om den andra är ärlig eller ljuger. Men jag tycker att det är ens förbannade skyldighet att se till att personen i fråga får chansen att bli den bästa, det måste finnas ett samspel mellan varandra för att nå målet, total njutning av varandra. Det här gäller givetvis kille som tjej. Utan kommunikation så är chansen stor att det inte blir det bästa man minns från olika förhållanden.

Jag har givetvis själv ställt frågan någon gång och fick ett riktigt bra svar av en tjej, det löd så här. Nej, du är inte den bästa men iaf topp 3 eller 5 (minns inte riktigt), men vi får jobba på det. Nu får vi hoppas att tjejen haft mer än 3 eller 5 partners annars tog jag det bättre än jag borde  =). Det tycker jag är ett väldigt bra och ärligt svar, självklart måste man ha rätt bra självkänsla och självförtroende för att inte börja analysera varför man inte var i toppen, men det hände inte mig så jag anser att det var ett riktigt bra svar. Chansen för att vara bäst redan när man inleder ett förhållande är väldigt liten anser jag, det är något man jobbar fram gemensamt för bådas skull. Nu vet jag själv att jag kanske inte alltid varit den bästa på det men samtidigt har jag varit på väg åt rätt håll.

Det är tråkigt att det fortfarande ses som lite tabu att prata om sitt sexliv med sin partner, det är inget att skämmas över. Funkar sexet så fungerar förhållandet oftast bra. Man måste lära sig att våga testa nya saker, inte vara så pryd eller rädd för att utforska sig själv och varandra. Men självklart ska man inte göra något för den andras skull man själv tar skada av, det kan tyvärr hända i stridens hetta att det kanske spårar ur och då ska man kunna märka på den andra att det inte var riktigt ok.

Jag tror vi människor innerst inne är lite naughty av naturen när vi väl tillåter oss själva och man släpper lite på hämningarna, ibland kan LITE alkohol hjälpa till på ett positivt sätt. Ibland är man vild så är det bara.

Anledning till att skrev det här inlägget är för att jag hitta en fantastisk privatbild och fick tillbaka lite minnen hur i helvete bra det kan bli.


En naken kropp är en vacker kropp.

/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ett av dina bästa inlägg. Huvudet på spiken.



BTW, jag fattar nada om ledtråden... Fan jag vill ju vinna!!!

2008-12-11 @ 13:27:11
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/
Postat av: Mathias

Tack! Ingen fara jonna, ledtrådarna blir lättare ju närmare jul vi kommer.

2008-12-11 @ 14:28:49
Postat av: Mr Slick

Men ett slick i salta rännan i bland e ju najs. du vet när det smakar som man slickar på en saltad gurka

2008-12-12 @ 21:32:59

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0