Änglar, finns dom?

Det finns en riktigt bra magiker som heter Criss Angel och han gör riktigt tunga illusions trick. Här är några favoriter!

Här är han självaste jesus och går på vatten.

Men det bästa tricket jag någonsin sett är när han trollar bort WTC.

Ok, jag vet att det kan vara provocerande för många att jag gjorde det till ett skämt, men egentligen har jag svårt för att bry mig om amerikaner då USA har under väldigt många år dödat säkert  MILJONTALS oskyldiga människor.  Jag skulle med ett stort patriotiskt hjärta också bli terrorist och försöka döda de som pissat på och dödat oskyldiga i Sverige. Så jag har mer förståelse för terroristernas handlingar än de upprepade övergrepp USA gör mot oskyldiga liv världen över.

/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tänkte skriva en arg kommentar här, men dethär inlägget är så jävla ogenomtänkt så jag tänker inte ens lägga energi på att bli upprörd.

2009-02-20 @ 03:06:19
URL: http://savic.blogg.se/
Postat av: Mathias

Det är meningen att uppröra, men samtidigt så har USA dödat många många mer civila människor än vad som dog i WTC och det skrivs det inte spaltmeter om. Det är tydligen värre när en amerikan dör än när ett oskyldigt afghanskt barn dör, iaf om du jämför hur det framställs av media. Ett filmtips kolla in loose change. En film om hur det kanske inte var terrorister utan usa själva som iscensatte händelsen.

2009-02-20 @ 09:52:47

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0