.....

Nu har det hänt igen, 14årig tjej våldtagen i stadsparken. Jag blir så ledsen när jag läser om dessa äckliga handligar. Hur ska vi göra för att stoppa skiten. Känner verkligen för de personer som blir utsatta och hoppas att de får all hjälp dom kan få. Varför lyser man inte upp alla parker? Det är så jävla mörkt när man ska gå i stadsparken eller någon annan. Kan dom inte bara lägga ner ett rondellbygge och satsa pengarna på att lysa upp alla parker. Det bli fint och det hjälper till att minska våldtäkterna. Jag hoppas att jag någon gång får syn på en våldtäktsman som inte har hunnit genomföra den och helvete vad jag skulle sparka och slå tills han förmodligen var död. Självklart vill jag inte att det ska hända att jag upptäcker en våldtäkt men lite önskar jag att jag fick tag på en någon gång.


/MathiasGoes


Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0