Patetiskt eller bara skönt

Jag är så sjukt trött på nyårsfirande i Etown, det känns så ovärdigt mig. Orkar inte slösa bort ett fucking nyår till här hemma. Så jag har beslutat mig för att boka en resa till PARIS över nyår. Förmodligen så blir jag helt själv och det kommer nog vara riktigt skönt eller så jävla patetiskt, vi får se hur det känns på nyårsafton. Jag ser mig själv sitta på en mysig bar med en flarra gott rödvin och bara vara, kanske kommer jag gråta av ensamhet eller njuta otroligt mycket. Har inte bestämt mig hur jag tolkar den här bilden av mig själv, antingen att jag är en mycket tragisk människa som sitter själv på en sliten glädjeflicksbar i Montemarte utan sällskap så långt Eiffeltornet sträcker sig eller lite så där mystiskt konstnärlig med djupa och viktiga funderingar kring livet. Vem vet, jag kanske lär mig dansa Tecktonik och blir korad som inofficiell Världsmästare på en nattklubb med namnet BulletProof. Time will tell!!!

Så sjukt snygga moves i Tecktonic.



/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0