Mr.Independent

Att vara själv kan vara det tråkigaste eller den ultimata upplevelsen med sig själv. Idag har jag haft en hel kväll med den jag håller mest kär, mig själv! Det har serverats god mat, fint vin, godis och 2 1/2 timme trav och som avslutning 2 timmar fotboll med mitt älskade Arsenal. Livet kan vara gott emot en själv ibland! 
Är annars lite ängslig för att vara själv, har sedan jag fyllde 18år aldrig varit riktigt själv, alltid haft någon vid min sida. Men nu är det slut med sånt för ett långt tag framöver. Jag ska verkligen bara vara själv, kommer inte låta någon annan en mig själv vara inblandad i mitt liv under en lång tid.
Ibland undrar jag om mitt liv hade kommit längre i den riktningen jag önskat om jag hade varit singel i alla år. Vet inte om så skulle varit fallet men jag ångrar absolut inte något jag gjort utan det har gett mig väldigt mycket erfarenheter hur ett förhållande fungerar som jag inte skulle vilja vara utan. Men nu är det mig själv jag ska utveckla och se vart det tar vägen, bli inte förvånad om jag är den första svensk som svär guvenörseden i Miami, skojar runt som en euforisk hästskojare på travauktioner eller riktar in mig på den mer ekonomiska banan, ekobrott! Vilket jag anser är den ända brottslighet som kan vara värd att satsa på.


Inte nu men sen ska jag fånga en ängel...




/MathiasGoes

 

Kommentarer
Postat av: Gurra80

4430255%2C00.html" rel="nofollow">http://www.skysports.com/video/clips/0,23791,126024430255,00.html



Här har du nåt på tal om ditt älskade Arsenal

kan säga att jag och uppfinnaren av "Dobble handed in reverse, fuck you style" blev lika glada som killen i klippet :)

2008-10-31 @ 10:41:11
Postat av: Anonym

fin låt..

2009-04-13 @ 17:25:38
URL: http://theconceptoflife.blogg.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0