Från helgen

Det började lite hos mig, fortsatte sen till en 30års fest sen vidare till en 40års fest och sen avsluta på Nybron.

Så här flääschigt kan man ha det på min uteplats



Brorsan och inte det här ghettobrorsan utan min riktiga bror


Grillmaster


Glassigt


Min syster Johanna


Samme 30år på kroatiska klubben


Födelsadagsbarnet med sambon


Överallt och ingenstans, Flen ifrån Flen


Arto och Johan does som banding


3 amigos


Juha Helpi, en pokerspelare av rang


En Xbox360, diamanter till tjejer och Xbox till killar


En bild säger mer än tusen ord


40års mannen, Pavel Lander


Världens lyckligaste kille?


Pejjan och Carro myser på dansgolvet


Lander JR med mor


Snygg Ivan


Dj JP, Han som får Nybron att GUNGA hela natten


Tung Gung


Gamnacke


Snart man och fru


Utanför Nybron, Igor med vän


Ingen riktig kväll utan Polisen


Själsfränder, blåa och gröna chinos


/MathiasGoes - paparazzi

Kommentarer
Postat av: - FORZA ROMA *

- haha tss , bästa biran till en fotbollsmatch hittar du i el stadio olimpico , fan att jag inte kommer på namnet alltså!

2009-04-26 @ 17:24:25
URL: http://merey.blogg.se/
Postat av: - FORZA ROMA *

- det har inget med tiden att göra, prison break blir bara bättre och bättre trots att jag ville slå ihjäl dem så jobbiga de blev i säsong 3 but trust me , den är bättre än någonsin nu , det gäller att ha tålamod im tellin ya ;)

2009-04-26 @ 17:25:11
URL: http://merey.blogg.se/
Postat av: Fraj

ha ha vilka sköna bilder! sammanfattar kvällen väldigt bra! Du missade dock bilden på mina snyggt proffsiga caiprinias! Nåväl, de bästa minnerna fastnar inte på bild, hah! Tack för gårdagen by the way..

2009-04-26 @ 18:57:47
Postat av: - FORZA ROMA *

- hahahaha tyst med dig , du vet inte ens vad som händer nu såå huuush , pb <3



haha nah i dont think so, south park är grejer !

2009-04-26 @ 21:38:20
URL: http://merey.blogg.se/
Postat av: - FORZA ROMA *

- nah sp is the shit , fuck fg ! nah du behöver inte avslöja ett skit för jag har sett vartenda avsnitt som kommer ut hittills och jag ser redan på bra fotboll, roma är och lär förbli världens bästa fotboll vare sig du gillar det eller inte ! haha rolig du är alltså, säg bara till när jag ska skratta ;)

2009-04-26 @ 22:18:24
URL: http://merey.blogg.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0