Ångest


Det finns inte mycket jag får ångest över men att slänga pantburkar/flaskor i soppåsen är ett riktigt no no för mig, jag kan verkligen inte göra det. Jag är en stolt pantare och jag skäms inte för det, det är mitt sätt att värna om miljön i dessa svåra tider. Många anser att det är lite nördigt att panta men jag har inga sådana vibbar överhuvudtaget, det känns jäkligt positivt att slänga i en burk i maskinen och veta att man gör miljön en tjänst. Slänger även mina icke pantbara flaskor i glasåtervinningen, sorterar även efter ofärgat och färgat. Sen att jag smutsar ner miljön i övrigt lider jag inte så mycket av.

/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Jonna

Bra!! Man ska panta! De som skäms för att panta är töntar i mina ögon.

2009-02-20 @ 17:25:44
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0