Dagdrömmar

Ibland kan min fantasi vandra iväg under mina rätt tråkiga dagar, väldigt ofta när jag hör en skön låt.
Dagdrömmen kan bli så euforisk och verklig, kan känna smaken av drömmen.
Idag satt jag i bilen på väg ut mot travbanan och spelade lite Dire Straits, som de flesta vet så finns det mycket sköna gitarrsolon under deras låtar.
Mina tankarna försvann ut i en underbar dröm, befann mig på en scen med tusentals människor framför som bara väntade på mig och min gitarr. Jag klev ut på scen och möttes av ett öronbedövande jubel, sakta började jag låta fingrarna röra strängarna, jublet visste inga gränser, jag var euforisk, publiken var i extas och det tack vare mig och mig gitarr.

Det här var jag idag i bilen.





/MathiasGoes - Living la vida ROCKSTAR

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0