Det flyter på

Ännu än helg är avklarad, inte så många kvar till våren/sommaren är här igen. I fredags var det väldigt internationellt runt vinglasen, frankrike och italien hade sina representanter, jäkla trevliga var de. I lördags så var det 20 års kalas på kroatiska föreningen och det var en mycket rolig kväll. Blev glatt överaskad över de trevliga människorna som var där. Gaby, du verkar ha trevliga vänner.

Nackdelen med att vara bra på sitt jobb är att man blir då satt på att reda upp andras misslyckanden, jag gillar verkligen inte att ta reda på andras skit. Visst känns det bra att man har ett förtroende men det kan även komma med tråkiga uppgifter i det förtroendet. Det är synd att vi har så få unga på mitt jobb, det skulle bli mycket roligare med några tjejer och killar i min ålder än de åderförkalkade schlager älskare till pensionärer som snor utrymme för oss mer talangfulla.

Har tecknat ett nytt EL-avtal så det är en hel del vuxenpoäng som ramla in. Självklart la jag till några extra ören så miljön mår bättre.

Måste passa på att ge en eloge till JP som styr nybrons dansgolv, du är grym, så jäkla bra musik!

Några bilder från helgen







/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Ric

Shit ser kallt ut att ha uppknäppt ner till naveln som en missanpassad italienare. Samt vill jag även påpeka blicken som du har och vad du vill förmedla med den.? Aja matte är det nåt du vill berätta ur den mörkaste garderoben eller?

2009-02-10 @ 17:51:36

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0