Facts of life

Igår så sov jag från 18 till 6 på morgonen, har ingen aning om varför men antar att en tids festande har satt kroppen lite ur balans, lägg där till en evig kyla så gör det inget att jag sov bort en dag i mitt liv. Gillar inte att sova bort dagar, känns som man slösar bort något viktigt i livet om man sover för mycket. Vi sover nästan bort 33% av livet så det känns mer än tillräckligt. Det är svårt att göra något trevligt av sitt liv när man sover.

Hitta ett gammalt papper där jag har skrivit upp eventuella bloggnamn innan jag drog igång med mathiasgoes.blogg.se

Några exempel
thisislife.blogg.se
mynameismathias.blogg.se
enannansida.blogg.se
mymyselfandi.blogg.se
heaventohell.blogg.se
nuitiden.blogg.se 

Jag är rätt nöjd med det jag valde.

Idag är det kickoff för Rixallsvenskan med hästen Staro Dinky Toy, är själv inte med men kommer ändå deltaga i kickoffen.

Har varit rätt slö med bloggandet, det finns en enkel anledning, jag har inte haft något att skriva om. Vill helst alltid ha något att printa ut på bloggen, anser att det är nyckeln med en blogg, hålla den uppdaterad så ofta man kan.
Fortfarande vägrar jag att skriva om mitt liv men det kanske kan bli en desperat åtgärd, visst är några inlägg om mitt liv men inte i den omfattningen som andra, inget ont om er som gör det!

När jag var liten pojk hade jag lite talsvårigheter, kunde nämligen inte säga R ordentligt. Gick hos talpedagog och fick rita med guld och silver pennor, vet inte om det hjälpte men idag kan jag säga R lika rent och snyggt som ni andra.

Minns en liten händelse som för mig är väldigt fin. Var hos mormor&morfar och min mamma försökte lära mig säga råtta, det gick inte så bra, då dyker min lillebror johan fram och tycker att jag ska säga mus istället för det är samma sak om råtta, vi var ca 6-7år gamla så det är en mycket älskad situation som jag blir varm av att tänka på.

/MathiasGoes - blaha blaha



Kommentarer
Postat av: Maja

Haha. Men nej vad söt (:

2009-02-19 @ 19:33:00
URL: http://savic.blogg.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0