Happy peep´s

Idag är jag gospel glad, vakna upp med ett leende på mina mjuka läppar utan att veta varför. Men jag har några orsaker som jag tror ha påverkat mitt humör för dagen.

1. Värvningen av Arshavin, tror att det är en perfekt spelare för Arsenal, snabb, teknisk och med en magisk speluppfattning.

2. När  man slutar jobbet så kan man för första gången på länge se sin egen hand framför sig.

3. Gårdagens bastubad med nakna män samt en efterföljande middag med dessa personer.

4. Har fått mina små helpers att göra det mesta som jag inte orkat göra på jobbet.

5. Träffat nya trevliga människor.

6. Har inga bekymmer med någon eller något.






/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0