Mr.Valentine

Jag gillar att bjuda på mig själv och mina läsare på erfarenheter och nu har jag en väldigt knasig och annorlunda idé. Läste om Claes i Aftonbladet som erbjuder sitt sällskap under Alla hjärtans dag och blev inspirerad. Jag kommer nämligen erbjuda en blinddate med mig som motpart till någon av er mina läsare.
Jag gör VERKLIGEN inte det här i desperation inför kärlekens dag utan mer som en väldigt rolig och udda sak att göra, jag är för att leva och det här kan verkligen få annorlunda konsekvenser i mitt och den valdes liv. Om det nu visar sig att ingen bryr sig så ser jag mer det som att ni inte vågade ta chansen =). Allt kommer ske anonymt från eran sida tills det är dags för daten. Det här kan verkligen bli en helt ny erfarenhet. Kommer gå ut med det här till alla i gruppen A tribute to Mathias så vi hoppas på napp.

Mer info om hur det hela ska gå till läggs ut på bloggen ikväll.

Förövrigt anser jag att den här dagen är ett kommersiellt jippo som endast gynnar handeln. Varför ha en speciell dag för kärleken? varför inte fira den varje dag året runt.

/MathiasGoes - bryter okänd mark

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0