Äckligt

Igår var jag och besökte Shell för att stilla min hunger, valde med omsorg ut ett paket hönekaka som var hyfsat färska. Kommer fram till kassan när jag ser expediten dra en jätte host rakt i näven samt en efterföljade snörvl. Jag fryser till inom mig och hoppas inte hon ska ta i mitt goda bröd, visst fan lägger hon sina bakterielfyllde nävar på brödet. Visst är brödet inplastat men jag ska ta på påsen och komma i kontakt med alla hennes äckliga infektioner. Det bubblade inombords men av någon otroligt korkad anledning säger jag inte ett knyst. När jag kliver ut från Shell inser jag mitt misstag och ångrar att jag inte skällde ut henne efter noter.
När jag besöker en matbutik så antar jag att personalen blivit utbildad i personlig hygien men tydligen inte på Shell.

Ni får gärna vara sjuka men kom för fan inte nära mig om ni ska äckla er över min mat.

/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0