En e-såpa

Det händer saker här i Eskilstuna som kan liknas några avsnitt från Glamour. Vissa är verkligen upprörda över varandras tilltag under kommentarer och det eskalerar mer än ett vulkanutbrott. Tråkigt men intressant att det kan födas så mycket hat under så kort tid. Känns som mathiasgoes.blogg.se har blivt en plats där ord kastas likt en strumpa i en torktumlare. Ni som väljer att kasta skit utan att våga skriva era namn ser jag som människor som inte vill bli tagna på allvar, stå för vad ni tycker om varandra och Eskilstuna.

Känner inget hat mot någon i Eskilstuna, tycker bara illa om vissa människor och ingen av dem har jag i min närhet.

Alla ni som hatar allt och alla, kan vi inte ha ett partaj hos mig och se vart det leder? Kanske vänner för livet efter det ;)

Har haft funderingar på att jag måste godkänna alla inlägg men det känns inte som att jag ska vara någon Gudfader och bestämma vad som ska publiceras.

Den som myntade Peace&Love and Understanding har aldrig varit i Etown.

Måste säga att det är lite konstigt med detta totala flöde av meningslös energi mot varandra.

/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0