En kvinnas doft



Kan berör många av mina välutvecklade sinnen. En doft som man minns och kopplar samman med en oskuldfullt vacker kvinna. Någon man mött 1 gång i sitt liv, flera 100 gånger kanske. Jag blir lugn och mänsklig av en kvinnas doft. Har man tur så får man nyanser svepta förbi ens luktsinne under fantastiska stunder.

Flera gånger när jag gått in i trappen på väg till min lägenhet så har jag krockat med en doft som endast kan tillhöra en person med klass och underbar utstrålning. Doften är fantastisk och fyller mina sinnen med en behaglig känsla. Jag vet inte vem personen är, inte hur människan ser ut. Jag har bara en vacker doft att gå efter. Bilden ovan utstrålar det jag ser när jag känner den gudomliga doften med tidlös elegans för en vacker kvinna och med stil som får Anna Wintour se ut som en förbrukad trasdocka.

Vem tillhör doften?

/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0