I like it a lot

Har tidigare skrivit ett inlägg om läckra högklackade skor och det var riktat till mina kvinnliga läsare, nu är det dags att avhandla mina favoriter.

De här skorna är de snyggaste och mest tidslösa skor man kan skaffa sig som kille. Jag pratar naturligtvis om CONVERSE helst Chuck Taylor modellen.

På Converse hemsida så kan man skapa sina egna ögonstenar och givetvis har jag gjort det, den ända nackdelen är att när man designar sina egna pjucks så går det tyvärr inte att skicka utan för USA´s gränser men jag har tagit tag i problemet och påpekat hur olämpligt det är via mejl till deras kundtjänst, de lovade att de håller på att ta tag i problemet och hoppas de ska lösa det(Tydligen något strul med att betala med kreditkort till USA)

Eller så känner jag någon snäll människa i USA som får ta och beställa till sig själv och sen skicka till mig.

Tack Mari!


Här är mina egna darlings



Här kommer mina blivande.
Texten ni ser vid nedra delen av foten är mitt namn(Flashigt!)










/MathiasGoes - Converse freak!



Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0