Sånt jag tänker på

Var och solade nyss och det brukar vara en stund av njutning och humör upphöjande men idag så sprang mina tankar iväg åt ett helt annat håll.
Där låg jag i godan ro och drömde mig bort till miljonvinster och lyxliv på Franska sydkusten när det smällde lite i dörren in till rummet, vanligtvis så tittar man till och ser att det verkligen inte kom in någon men idag höll jag mig och intalade mig själv att det absolut inte kommit in någon.
Efter en stund så började mina tankar vandra iväg, tänk om det var någon som kom in, en riktigt sjuk människa som ville skada mig. Tänk om den här personen var en förrymd psykpatient och ville klippa av mig snoppen.
Så fortsatte tankarna och jag började spinna vidare hur det skulle kännas och vad jobbigt det skulle bli med en avklippt snopp, säkerligen skulle den kunna sys på igen men efter en stunds undran kom jag ihåg någon scen från bobitts(Han som fick snorren avklippt av frun) p-rulle och den var fan inte vacker.
Och till slut så bestämde jag mig för att titta till så det inte hade kommit in någon, gissar att hela tankeförloppet pågick under ca 3-4min av min soltid.

Att följa tankar är som att följa en blind man, vet aldrig vart man hamnar.

/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha.. du är för skön!!

2009-01-09 @ 19:53:41
URL: http://sannalajnen.blogg.se/
Postat av: magdalena

haha .. a han e ju det Sanna =)

2009-01-09 @ 20:56:26
URL: http://maggi.bloggproffs.se/
Postat av: Sanna

Nee, ska göra mitt bästa med värmen! Plastflaskor och liknande kanske kan komma till användning. ;)



Du ska bara veta hur jag spann vidare på dina tankar du hade i solariet.. som att jag inte redan har femtioelva tvångstankar! Haha



2009-01-10 @ 04:13:29
URL: http://sannalajnen.blogg.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0