Världens bästa musikland

Och så vinner EMD "Årets låt" med Jennie bla bla bla. Jag skäms över hur ni har röstat. Jag kan inte så mycket om musik, har ingen speciell smak men nog fan vet jag att EMD inte gjort årets låt. Sverige är ett otroligt musikaliskt land med flera världsartister och så lyckas vi med konststycket att ära EMD för deras skräp produktion. Eller så har jag missat att Sverige består av 8,5 miljoner tjejer med ett helt eget kontantkort påfyllt av en mor med en dröm om att få dela säng med BSB en varm julidag efter en värdelös spelning på Ullevi. De övriga 500.000 människorna består av intelligent folk med sinne för smak, som du och jag.

Kort och gott, jag är besviken.

SKANDAL, SKANDAL, DOMAR SKANDAL!!!

/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Dad

Så sant.

Fjortisbrudar ska ha röstförbud.

Abalone Dots ruels.

2009-01-08 @ 09:52:45
Postat av: Jonna

Jag stängde av tv:n i ren jävla protest. EMD, årets låt... Trodde fan att jag hörde fel först.

2009-01-08 @ 11:09:11
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/
Postat av: Dad

Abalone Dots var det enda vettiga vinnargänget.

Fronttjejens, Louise Holmer, pappa, Gösta Holmer är från Eskilstuna.

2009-01-10 @ 17:07:10

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0