Bara fel

Hade fått uppdraget att öppna och låsa på lagret åt några polacker som bygger ställage. Kl 7 skulle jag vara där, kl 9 anlände en mycket sliten Mathias. Jag skulle larma av och så visade det sig att någon har flyttat larmdosan utan att nämna det för mig, 10min senare anländer Securitas. Så i veckan kommer det en faktura på 1500kr till jobbet och så missade polackerna 2 byggtimmar. Har en känsla av att jag inte är så poppis på måndag.

Självklart hade jag ställt alarmet på telefon men av någon konstig anledning så fungerade inte det som sig bör. En telefon har en livslängd på max 1år innan den börjar strula, min är 1 1/2år så det är dags för en ny. Min lur stänger av sig då och då och jag har varit beredd på att något liknande skulle hända, men idag fick det inte hända men det brydde sig inte luren om.

/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0