Hållplats - Svista del2

Det som hände under lördagen kommer givetvis inte försvinna ut i perferin. En person har varit i kontakt med Polischefen i Eskilstuna för att ta upp detta. Enligt han så hade han hört talas om ärendet. Tjejen som blev påhoppad har försökt att anmäla händelsen men fick tillsvars att det inte går att anmäla?!?!? Rätt sjukt. Jag håller på att jaga namn och bild så ska jag hänga ut han så jävla hårt i min blogg och hoppas fler gör likadant. Sådana svin ska inte få gå på våra gator och göra mer brott än vad vissa kriminella gör.

Det är otäckt hur polisen kommer undan med så mycket när vissa för böter för minsta lilla. Jävlas man med staten så kan man räkna med nada rättvisa. Det går inte att komma åt dem. Det värsta är hur mycket de håller varandra om ryggen, det är i princip omöjligt att komma åt orättvisa behandlingar gjorde av polisen. I en rättegång så är en polismans ord minst dubbelt så starkt, det är väl inte rättvist och demokratiskt. Poliser har visat ett flertal gånger på hur skyddar varandra när ett åtal har väckts emot dem. Man kan jämföra vissa poliser med att vara en laglig kriminell.

Nu vet jag att Eskilstunas gator även patrulleras av väldigt duktiga och vettiga poliser, vilken jag är otroligt tacksam för men sluta förfan att hålla varandra om ryggen. En polis ska vara ett föredöme för övriga invånare, inte bygga upp oro och hat. Efter den här händelsen så har jag börja insett hur det kan ha gått till i Rosengård. Man ska nog inte bara skylla på ungdomarna där utan se över hur polisen har uppträtt. Efter ett evigt förtryck så exploderar man och skapar ett helvete för att få rättvisa.

Blir man illa behandlad av en civil så kan man ta det, men när det är en polis som är ett svin så har iaf jag väldigt svårt att tolerera det. Tyvärr är det bara jag som kommer bli straffad för det. En polis ska tåla en del skit, de ska vara de mest psykiskt starka och antivålds propagerare. Hur jävla lätt kan polisskolan vara när dessa idioter lyckats slinka igenom.

Tydligen har de antagna till polisskolan lägst IQ av alla högskolestudenter, känns tryggt att veta om några år så är det mycket värre.

/MathiasGoes 

Kommentarer
Postat av: Maria

kanon Mathias!



Detta ska absolut föras vidare.



:)

2009-06-09 @ 22:31:07

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0