Kommer inte ihåg

Är en vanlig kommentar från min sida, har ett väldigt dåligt minne och jag lider med mig själv när jag inte minns viktiga händelser. Min arbetsdag innehåller tyvärr väldigt många "kom ihåg" som jag givetvis glömmer bort. Det har resulterat i gods som ej anlänt i tid, arga kunder osv. Jag brukar skylla på att mejlen har strulat men det funkar tyvärr inte alltid.

Jag har börjat lägga upp en ny taktik för att minnas allt, mina händer har blivit mina små post it lappar, efter en dag så skulle man tro att jag var en blåbärstjuv. Det oroar mig lite eftersom bläck inte kan vara så hälsosamt har jag inbildat mig. Men fan vad jag börjar få grepp om min arbetsdag. Använder även min telefons anteckningsfunktion som man sedan kan lägga som bakgrund, ett mycket effektivt sätt för att minnas.

Ni kanske tror att det ligger ett stort ointresse hos mig för att komma ihåg saker och händelser men så är inte fallet, jag har ett kasst minne bara och ibland känns det jobbigt när jag inte kommer ihåg det jag borde minnas och vet att även andra kan uppleva det som irriterande. Tyvärr kan jag inte minnas allt med hjälp av bläck och telefon, har redan mitt namn intatuerat så jag alltid ska minnas vem jag är, skulle se underligt ut med en kropp full av minnesanteckningar.

/Mathias???

Kommentarer
Postat av: ric

Du kanske skulle ha skippat helgerna på docklands

2009-06-11 @ 11:08:47
Postat av: Anna

KÖP ALMANACKA :) Och lev med den fasttejpad vid kroppen, det gör jag.

2009-06-11 @ 12:52:15
URL: http://bidermans.blogg.se/
Postat av: Mathias

Docklands, har jag varit där?



Får inte ner en almanacka i mina arbetsbyxor så jag fortsätter med bläcket =)

2009-06-11 @ 18:37:46

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0