Tillbaka

Helgen har satt sina spår, har lidit av ångest och är fortfarande inte helt återställd. Men det var extremt roligt. ELITLOPPET är en folkfest utan konkurrans, endast VM-kvalet mellan Sverige-Danmark lär bli samma klass i år Självklart besöker jag Norra stå för att uppleva det live.

Kul att det händer lite i Eskilstuna till helgen, men vem fan drar hit kungen? Låt Eskilstunas bästa sportpersonligheter glida runt glassandes med häst och vagn.

Har insett att när garderoberna är proppfulla så är det ett gott tecken på att det är dags för en större lägenhet. Ska försöka hitta en nice bostadsrätt på söder till hösten.

Är det något jag är duktig på så är det att bränna cash, 1 vecka efter lön så var det tomt på kontot. Synd att inte fler gör som jag, då hade vi aldrig haft en finanskris. Vill tillägga att pengarna har spenderats på kläder och upplevelser så jag är fruktansvärt nöjd ändå. Det flyter alltid in mer deg i framtiden som tur är.

Nu på söndag kommer årets blivande fyraåring ut till kval, det ryktas om ett monster mellan skaklerna, nåja iaf som jag ser det. ÄNTLIGEN har fått en ny betydelse, efter 1 1/2 års skadeproblem så börjar det närma sig första start.

Från helgen



/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0