Äntligen

Jag kan nog som första människa berätta för er att vi ska få en 7Eleven i Eskilstuna, som jag har väntat på denna butikskedja. Besöker nästan alltid en 7Eleven när jag får chansen, de har så många olika saker, man kan helt enkelt inte få nog.

Var på Shell igår och så reagerade jag på att han la ner mina varor i en 7Eleven påse och då var jag tvunget att fråga. Visst ska det göras om till en helt fantastisk 7Eleven affär. Gick därifrån med ett ännu breddare vår leende. Så om ca 2 veckor är det premiär. Eskilstuna är snart komplett, nu ska vi bara göra oss av med hälften av alla människorna som bor här så är det klart

/MathiasGoes - 7Eleven 4 Life

Kommentarer
Postat av: Ric

Kan bara beratta att vi har 30 grader i vattnet sa nu ska vi ut snorkla. snorklade me haj haromdagen. Ni ovriga kan val ta och simma vidare ... det ska jag gora ... mmm olen e skit kall och god.. Mancity......

2009-03-31 @ 09:25:26
Postat av: Dad

I Oskarshamn fick vi 7Eleven för två veckor sen. också på en Shellmack nära dig.

2009-03-31 @ 09:25:34
URL: http://www.mashedkidneys.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0