Ärligt stulet

Designen på bloggen har jag självklart inte kommit på själv, ramla över marcusdunberg.blogspot.com och kände att så där ska fan min sida se ut, enkelt och snyggt, andas en liten nypa elegans kryddat med självförtroende och ett uns arrogans. Så gjorde jag det ända rätta, jag stal hans idé och gjorde den till min egen. Ni vet det är gatans lag som gäller. Ni ska helst se sidan i upplösning 1400x900 för optimal beskådning.

En bild säger mer en tusen ord sägs det och bilden ovan har mycket mer betydelse än 5 hunkan jag har i handen.

Bildinfo:
Det var sista dagen i underbara Visby, mitt och Anna´s förhållande var nära slutet, Pato&Frida hade förlovat sig och tog steget mot giftemål. Dagarna var fyllda av skratt,fest,sol,bad,känslor och gott sällskap. Bilden är så avslappnad och exakt så minns jag gotland, avslappnat. Jag älskar Gotland!



/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0