Back on track

Är äntligen hemma efter några sköna dagar utanför landets gränser. Är riktigt sugen på det här BOSCH projektet, har fått vara med på en hel del intressanta möten och så har det givetvis åkt ner några bira innanför västen. Tyvärr så bodde vi i ett rövhål kallat Ballerup strax utanför Köpenhamn där Skanlogs BOSCH lager ligger. Tänk Öststat/Årby/Betonggrått så har ni en bild av hur det såg ut. Som tur var så övervägdes det av ett fantastiskt fint hotell i Karlsrhue som man gärna hade stannat några extra dagar på. Jag älskar frukostbuffen på hotell och på Novatel hade de en liten kock som lagade till omeletter efter eget önskemål samt allt annat man kan tänkas behöva för en överdådig frulle.

Känns mycket upplyftande att få vara med från början och ta beslut som förhoppningsvis kommer leda till en stor förbättring när kunden kommer. Det är sjukt mycket som ska ordnas innan allt är klart, bl a en utbildning av ny anställda i Danmark samt en utbildning i ett nytt datasystem för lager, det systemet är väldigt omfattande och kommer krävas någon vecka i förmodligen Tyskland för utbildningen. Min semester kommer nog inte bli särskilt lång i sommar men det får jag ta igen i vinter istället.

Det här kommer bli mycket bra när alla bitar är på plats och med mig vid rodret.

Tydligen har folk på det andra Skanloglagret i Eskilstuna uttryckt sitt missnöje med att jag fått tjänsten..........ja skiter i, jag är värd den här tjänsten!

Va fan hände med det sköna vårvädret? Jag hatar snö! Om man nu inte ska åka bräda förstås.

Har fått min maskeradkostym(Så jäkla cool), en iordningställd cykel väntar på mig samt en skön lördag helt utan krav.

/MathiasGoes


Kommentarer
Postat av: Sanna

Va kul att höra dig så positiv över det nya Mathias!! Jag tror att det kommer bli superbra! Hoppas du har en trevlig helg där hemma i tuna! :)

2009-03-28 @ 02:07:03
URL: http://sannalajnen.blogg.se/
Postat av: Dad

Svensk avundsjuka kallas det.

Skit i dom.

En Nordinare är alltid värd att vara på toppen

2009-03-28 @ 10:52:39
URL: http://www.mashedkidneys.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0