Crystal meth

Läser att användandet av metaamfetamin ökar för varje vecka som går i Sverige. Det är äcklig produkt som inte många klarar av, har själv aldrig testat men det räcker och se några avsnitt av Cops för att förstå vad det gör med människor. Det tar dig rätt ner i Hades rike, rekommenderar er inte att börja använda det.

Snart i en skola nära dig!

- Det börja med en cigg, va.
- Och sluta på plattan, frun slog ja ihjäl, barnen sålde ja för att få råd med min dagliga dos, va.
- Hamna på kåken några år, kom till insikt, va.
- Ta inte den här skiten alltså, visst det känns bra i början, va.
- Men sen när jag tappa kontrollen, va. Mitt liv slogs i spillror lixom och jag blev vräkt, va.
- Nu åker jag runt till olika skolor och vill hålla er kids borta från skiten, va.



Några härliga bilder på folk som vet hur man startar en fest och förstör ett liv.


Mina favoriter har jag ringat in, mina junkiesar.

Eftersom Etown är en stad sprängfylld av droger så dröjer det inte länge tills vi kommer ha crystal meth tomtar i varje hörn.

/MathiasGoes - No,No





Kommentarer
Postat av: Jonna

Big fuckin NO NO! Jag har så jävla svårt att fatta vad det är som får folk att börja med skiten. Men det är väl samma road som de flesta tar när de är igång Såg ett avsnitt av Dr Phil där 2 crystal meth brudar skulle bli rena. Intervention. Fy faan alltså.

2009-03-10 @ 23:26:12
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0