Luttrade

Vi har det inte lätt i Sverige, ena dagen är det vårkänslor och pirr i magen, nästa dag är det snö och mörkt likt Tengils grotta. Hur klarar vi av det kan man fråga sig? Sprit & fest är nog det bästa receptet, inte för att sprit är bra utan för att då får man ligga bakis en snöig dag som denna, så slipper man gå ut och bli deppig. Sen strösslar man dagen med fotboll och en hel del mat & godis och vips har en grå dag blivit lite mindre grå.



Kommer tillbringa min tid i Danmark och Tyskland kommande vecka, har inte bestämt mig om det blir några inlägg under tiden, får se om jag orkar dra med mig laptopen.

Gårdagen ägnades åt kroppslig marinering med bira vilket slutade i utgång, jag och Jonas blev utmanade i en dansbattle och utan att ljuga så vann vi rätt klart, tyvärr verkade motståndarna inte vara av samma uppfattning men under efterfesten så kom erkännandet att vi vunnit. Spets och slut.

Det finns mycket gott att se fram emot under April, V75 på Sundbyholm, maskerad, Olympiatrav på Åby. Pulsen är på topp inför allt som komma skall.

Lionel Messi - Världens bästa fotbollspelare idag. Han är outstanding, teknik, fart & spelsinne utöver det vanliga.



/MathiasGoes


Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0