Mixedgrill

Ska till Danmark OCH Tyskland nästa vecka, det känns nice, lite som en businessman. Tror jag kommer ha en jäkla skön v.13 sen förväntar jag se Eskilstuna i vårkostym när jag är tillbaka om det nu är möjligt på bara 5 dagar.

Gillar verkligen FAME, känns som hemma. Borta bra men FAME bäst.

Skulle behöva 1 mille till allt jag vill köpa nu, skor,klockor,jackor,kläder,mc-kort m.m.(mycket i plural=behövs lådvis av cash)

Jag har väldigt svårt för att arbeta med trögfattade människor, min stubin är inte längre än det tar för idioterna att öppna munnen och ställa sina frågor. Men jag har blivit lite mer mänsklig och har svårt att bara tycka illa om de här idioterna, jag vill inte vara någon som är fördömande på några få sekunder men jag rår inte för det alltid.

Jag ser väldigt lite på tv, nu har jag upptäckt varför, vem vill slösa bort dyrbar tid på något som inte ger ett skit tillbaka. Den ända och senaste serien jag följt var Prison Break men la ner det när jag hörde om en 3:e säsong. Har ett dussin filmer på laptopen men hinner aldrig se dessa. Man kan tro att jag är rätt upptagen men så är det inte, väljer bara att göra något annat än glo dumburk. Ser inte lika mycket sport nu som förrut heller och det är ett bra mått på att mina tvtimmar minskat drastiskt.

Påven har varit i farten igen, hur kan man lyssna på en kille som klär sig likt en KuKluxKlan medlem och dessutom dras med ett intellekt likt Bushfamiljens vilja att satsa på klimatfrågor. En stor jävla nolla ska han ha intatuerat i pannan som en varning att han ska man inte lyssna på, tråkigt att han sitter på det högsta ämbetet i katolska kyrkan. Är inte så insatt i religon men vad jag förstår är Påven en stor och helig man med massor av härlig makt, det torde sig då vara ämnat för den mest öppna och intelligentaste kristna människa och inte den sämsta. Dags att mordenisera kyrkan? Religon är som leverstuvning, det ser bra ut men smakar skit.

Påvens utspel

/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha; "ett intellekt likt Bushfamiljens vilja att satsa på klimatfrågor". Smart, kom du på den själv? :p

2009-03-19 @ 00:41:53
URL: http://savic.blogg.se/
Postat av: Dad

Notera att Påven håller katolska prästpedofiler om ryggen samt att Bush gav en Katolsk präst som är pedofil straff-frihet när han begått minst tusen övergrepp på barn, det minsta var 9 månader, innan han skickades tillbaka till Irland där han lever som en fri man. Det var en dokumentär på SVT1 förra veckan.

2009-03-19 @ 10:39:32
URL: http://www.mashedkidneys.se/
Postat av: Mathias

Heja bush och katolikerna! Mer sådana människor som styr, tack!

2009-03-19 @ 14:31:17

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0